Tagungsbandartikel (mit Review-Verfahren)
Thomas, C. & Pöhler, B. (2024, akzeptiert). Analysis of zee cognitive activation of combinatorial textbook tasks in grade 11 and 12. In 47th Conf. of the Int. Group for the Psychology of Mathematics Education. Auckland, New Zealand: PME.
Thomas, C. & Pöhler, B. (2024, akzeptiert). Analysis of word problems of students at university in relation to the factorial. In Proceedings of the 15th International Congress on Mathematical Education. Sydney, Australien: ICME.
Thomas, C. & Pöhler, B. (2023). Conceptual knowledge of permutation. In M. Ayalon, B. Koichu, R. Leikin, L. Rubel & M. Tabach (Eds.), Proc. 46th Conf. of the Int. Group for the Psychology of Mathematics Education. Vol. 1 (pp. 337). Haifa, Israel: PME.
Tagungsbandartikel (ohne Review-Verfahren)
Thomas, C. & Pöhler, B. (2024, akzeptiert). Ist die Lesbarkeit von Textaufgaben ein Grund für Probleme von Lernenden beim Lösen von Kombinatorikaufgaben? GDM-Jahrestagung 2024, Essen.